Sayfalar

14 Eki 2015

Çocuklar İçin Mei Tai

Neredeyse bütün yazı oğlunu giyen anne-baba olarak geçirdik. Oğlumuz kucağımızda bize sarılmış gezerken mutluluğumuza diyecek yoktu da bu durum beden ölçüleri müsait olmadığı için kanguruyla kardeşini taşıyamayan kızıma pek bir dokundu. Kızımın babywearing istiyorum ısrarlarına dayanamayıp nihayetinde onu bebeklerini taşıyabileceği mei taisine kavuşturdum.






Yapılış aşamasını maalesef paylaşamıyorum çünkü mei taiyi dikerken aklımda blog fikri yoktu. Ama kızımın arkadaşları kızımı bebeğiyle sarılmış gezerken görünce Babywearing işine bayıldılar. 

Hepsine dikecek vaktim olmasa da kızımın en yakın arkadaşına bir tane dikmek istiyorum. İnşAllah o zaman bende yapım aşamasının resimlerini ve ölçüleri sizinle paylaşırım.






Bize çok lazım oluyor diye ön kısmına da bir cep ekledim. Benim kız orada da küçük oyuncaklarını taşımayı seçti. Çocuk olmak gibisi yok...

Buda blogumun ilk paylaşımı oldu galiba hayırlı olsun bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder